Bakispanik sucks fart

Kära Miss K

Jepp, har också drabbats av bakispanik idag. Jag hatar det. Jag ska sluta bli så jävla full. Det hela blev inte bättre av att Elsa mer eller mindre tvingade mig att gå på bio idag. Nej, nu ljög jag. Jag kvittrade om att det inte spelade någon roll för mig om vi gick eller inte. Jag ville inte avslöja att jag var fruktansvärt bakfull, hon skulle ju kunna tro att jag inte var hälsosam och ansvarsfull. Eller nått. Ja och så dessutom hade hon två gratisbiljetter som var tvugna att användas idag...
Vi såg filmen Mammut som mer eller mindre handlar om livets mening. Yeahh... Made me go a little bananaz ett tag. Kan ju tilläggas att det inte direkt var någon feel-good-movie. (Fast otroligt bra!)
Hittade visserligen ett nytt trick när paniken började krypa fram. Jag tänkte på Afrika. Då blev jag lugn igen. :)

Jag tycker att det känns fruktansvärt svårt att skriva helt utan hämningar. Tycker inte du?

Miss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0