Dagen efter 2

Dearest miss F,


Ja det var verkligen galet igår kväll, vet inte vad det beror på att det nuförtiden spårar när vi bestämmer oss för att träffas och dricka lite vin. Men det var en sån där härligt spontan kväll! And yes, dansa och freaka klockan fyra på morgonen och försöka hitta tillbaka till våra hippie roots är något som händer relativt ofta nu för tiden. Hysteriskt roliga eller patetiska? I vote for hysteriskt roliga!

Haha skrattar över din jämförelse av en rödvinsmun och ett rövhål, tror att jag drog samma parallell imorse när jag släpade upp mig ur er soffa och såg mig själv i spegeln...


Idag har jag spenderat mesta av min dag i sängen. Blir så otroligt bakfull nu för tiden. Sen kommer panik sidan av min personlighet fram när jag är bakfull också. Man är så svag och sårbar på något sätt, tänker mer över stuff. Men nu känner jag mig ganska återställd, sömn är så viktigt!


Så var helgen över redan. Tillbaka till vardagen imorgon. Ser dock redan fram emot nästa fredag!


Miss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0