Nu jävlar ska panikhelvetet bort I tell you!

Dear Miss K

Jag har precis betalat av alla mina räkningar och nu känner jag för att skjuta mig själv i huvudet. Studentlivet är så jääävla frickin fattigt! Hur i helvete är det tänkt att man ska lyckas med att äta, klä sig och resa jorden runt egentligen?!

När det gäller panik så borde du kanske göra en komma i balans-grej, så att du blir av med skiten en gång för alla!
För mig fungerar alkoholstopp i ett par veckor. Jag vet, man missar en massa sociala events och roligheter. Vilket typ suger. Men man dödar garanterat paniken (!), och så dröjer det skitlänge innan den är tillbaka igen. 
Alltså efter fredag då givetvist. På fredag kan vi ju dessutom dricka rödvin för det är bra för hjärtat, hjärtat.
När jag ändå är inne på detta så kom jag på att tänka på den där träningen som vi pratade om...! Jaa! Vi kan prova SATS på lördag och F&S på söndag! :D ...Japp, jag är lite sådär manisk just nu igen, men jag tänkte att om vi ändå ska komma i balans så kan vi lika gärna pumpa in alla feel-good-ämnen i hjärnan som bara går. ...Såå, yay or nay?!



Miss F

Kommentarer
Postat av: Towa

haha jag vet inte om det är sant men om det vore så vore det ju underbart roligt =)

2009-02-26 @ 18:58:11
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0