Panik & pruttar

Dearest Miss F,

Har inte drunknat i livsfrågor utan mer bara varit busy i ett par dagar. Igår var det ju afterwork och idag har jag ägnat min lediga kväll åt tvättstugan =) Yeaayy!! Aja, skönt att ha det gjort så man kan koncentrera sig på roligare saker resten av veckan.

Det blev ganska sent igår vilket betyder att den där sneaky bakfylle paniken även gjort sig påmind idag. Eller det var helt ok under dagen men sen när vi satt och åt middag så fick jag en liten attack o blev yr. Blev så uppskrämd att jag nästan tvingade Mr T (Hahahahahaha Mr T?!) stanna hemma fast han hade planer. Insåg dock ganska snabbt att jag måste ju för i helvete kunna ta hand om mig själv och inte behöva förlita mig på andra. Så jag lade mig i sängen och såg på The Hills avsnitt mellan varven i tvättstugan och rätt vad det var så var paniken bortglömd (Nåja nästan i alla fall).

Nu till din stora fråga. Jag kan helt ärligt med handen på hjärtat säga att nej, det gör jag inte. Men alltså 80% Wtf? Känns som en väldigt hög siffra. What about simhallar? Det verkar ju vara rätt vanligt att kissa i poolen. Konstigt nog gör jag inte det heller... jag kissar gärna i havet eller sjön dock.
Haha att ni fortfarande är i smygfis stadiet? Du ska höra mina pruttar i TV soffan! Men det är bra att ni inte rush it because once you get there it's too late to go back! Trust me, vi har försökt.

Nu ska jag återgå till mitt TV tittande. Är hooked on The hills nu....damn american underhållningstv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0