Cali, I love you!

Dear Miss K

Dude, jag saknar Californien mycket just nu! Jag vet inte ens varför, fick bara ett infall. Typ att jag måste dit. Jag måste till plastiga, ytliga och lättsamma Californien! Där jag kan sippa på margaritas och lapa sol all day long.
Ok, så...  Angående denna resa vi nämnt. Jag röstar ändå för nästa vår, även om jag börjar bli sjukt sugen på att åka redan nu i sommar (!!). Men, nej. Jag är för fattig. Men alltså i bästa fall till Namibia och SydAfrika först, och Amerika sedan. Eller helt enkelt köra sydamerika, centralamerika och sedan Us cross-over, med start från LA...
Det skulle vara så sjukt roligt, dude. Alltså seriöst! Just say Yay nu!
Fatta vilken awehsome film vi skulle kunna göra! Alltså en riktig flerdelad resefilm!
Komigen, komigen, komigen!



Cape Town (Long Street)


Rio de Janeiro


Santiago, Chile



Cancun, Mexico



Los Angeles, California



Vegas, baby



New Orleans, Louisiana


Miami, Florida



.... Thaaat's right!

Miss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0