So...Hälsa på nästa sommar?

Dear Miss K

Babe, listen. Åker vi i november så lär vi inte åka till Cali i vilket fall, för då vill man sikta på under ekvatorn, right?
Så, åker vi nästa vår istället så blir det med andra ord nästa sommar i Cali! :-D ...Fast jo, jag skulle såklart också så vilja till Australien, jag menar veerkligen. Men jag känner att det är inte rättvist mot resmålen att ta allting på en gång, om jag inte får ihop pengar till minst (!) en 6 månaders resa. Och det kan bli svårt. Inte för att jag är helt omöjlig att övertala till en hoboresa med typ workingvisa i Aus...!!
Jag vet bara att jag måste till min Abuela i Chile i samband med min nästa resa... Plus att jag vill dessutom väldigt gärna upptäcka hela den Amerikanska kontineneten! Och jag planerar att upptäcka båda världarna (d.v.s. Asien och Aus också) under de närmaste 5 åren, eller så, anywayz....
Jag antar att du får väl fundera på hur du vill göra litegrann... Jag tror att åker jag ensam så åker jag till Chile och läser lite spanska där ett tag, sedan reser jag runt där omkring med rosa bussarna eller något och tar mig upp till LA till sommaren. Guess that would be my plan. Eller nått... Jag vet inte riktigt själv, allting hänger ju på pengar och om jag får ett extrajobb anytime soon... 
Förresten vad pratade du och Mr O om halva natten, jag har ju inte ens frågat!?
Jag tvingade honom att titta igenom alla de första nio avsnitten av The City precis. Ibland är jag bara en så'n girl. Det är lite som man skäms nästan, men helt ärligt talat så känns livet lite roligare om man tar det mesta lite mindre seriöst, om du förstår vad jag menar. Därför älskar jag komersiella pointless, hjärndöda tjejserier, I guess. Och därför är de också så komeriella :). Men tänk nu på mitt förslag, och titta på bilderna igen om du måste!
Later dude...

Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0