Cali, I miss you!

Dearest Miss F,

I miss Cali too!!!! ÅÅÅh vad najs det vore att sitta på Casa Escobar med en varsin (real) margarita!!
Haha believe me i vanliga fall skulle det inte behövas mycket övertalning. Det är bara dels det att jag inte vill åka på en så lång resa och sen är det dålig timing. Jag skulle behöva åka antingen tidigare eller senare, för jag vill nog gärna börja plugga igen till våren så då kan jag egentligen inte åka. För mig vore det idealiska att åka en månad eller två typ i november i år men det har du väl inte råd med? Kanske inte jag heller för den delen. Eller att åka nästa sommar.
Sen är det det att jag är såååå sugen på Australien och Asien. Syd- och nordamerika och afrika lockar ju också iofs...  Jag tror att jag får fundera lite. Kan ändå inte börja spara några pengar nu med tanke på alla andra mindre resor jag har plaerat för i år....
Nä nu ska jag fortsätta med min Saturday night Scrubs marathon =)

Miss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0