Vad är meningen med livet?

Dearest Miss F,


Ibland går festerna till sån överdrift att baksmällan känns i flera dagar efteråt. Är det värt det? Kanske inte alla gånger.... Men de flesta =) Jag tvivlar på att du har någon dödlig sjukdom, you're simply hung-over! Och det där med paniken är väl något om då och då kommer tillbaka och gör sig påmind, sen är det väl upp till dig att bestämma hur mycket den ska få påverka ditt liv this time around (vilket inte är det lättaste).


Som jag nämnde tidigare i telefon så har jag nog hamnat i en livskris. Jag har börjat ifrågasätta allt på sistone, och då menar jag allt! Vad är meningen med livet egentligen? Man går till jobbet fem dagar i veckan, när man kommer hem så är man för det mesta helt slut och orkar inte göra mer än glo på tv. Under helgen är man ledig och festar till lite. Jaha? Vad är meningen med det? Ska man hålla på såhär resten av sitt liv? Man blir helt tokig av sådana tankar eftersom man ändå aldrig kommer fram till något. Jag kan givetvis blockera de här tankarna och försöka sluta tänka på det...vilket kanske är lika bra för jag tror att det är svårt att komma fram till något. Ibland avundas jag människor som tar lätt på livet och aldrig reflekterar över meningen med något ...


Att skriva utan hämningar känns omöjligt... vet inte varför egentligen, inget vet ju vilka vi är! But still... det kanske dröjer några inlägg innan jag börjar blogga om hemorrojder  =P

Miss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0