A thing for doctors?

Dearest Miss F,

Haha damn! Creepy! Jag har aldrig turen att drömma sex drömmar... eller jo ytterst sällan och jag minns inte mycket av det när jag vaknar. Is someone sexually frustrated? Det kanske faktiskt är ditt undermedvetna som försöker tala om för dig att du måste ha lite sex...


Mitt val är (som du kanske har gissat) Dr Dorian! Han är som du säger hysteriskt rolig, nästan lite för rolig på ett somewhat osexigt sätt men han räddar det varje gång det är dags för lite allvar just med att han blir sådär serious och kinda hot!




Faktist så valde jag mellan Dr Dorian och Dr O'Malley (has someone got a thing for doctors?). Jag tror att det du inte tycker om hos O'Malley (det osäkra) är något som jag kan se som något positivt, som en utmaning, lite som "let me show you how it's done honey." 

Sam är en absolut no no för mig med... fast han är ju med i Bones nuförtiden och där är han inte lika no no...

Marshall är yuckie för mig av någon anledning, jag tror inte det har med rollfiguren att göra så mycket som med hans utseende, det är något som bara doesn't do it for me. (Glad it does for you hun  =P )  Haha and yes han är sooo en high-five-after-sex guy!


Min ursprungliga tanke med nördarna var att jag ville ha med min darling Seth Cohen (The O.C) men jag förstod ganska snabbt att det skulle vara för obvious så han fick ryka... sorry Seth....



Vi kan absolut ses nästa vecka, vi skulle kunna ses och käka och sen gå vidare på en quiz kanske?

Miss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0