Alcohol detox?

Dearest Miss F,

Sitter på jobbet. Är helt själv så jag kan passa på att blogga =)

Det var ett tag sen du skrev, hoppas du inte fick allt för mycket ångest med tanke på allt det hemska som hände igår. Det är så jobbigt att tänka att livet bara kan förändras eller t.om. vara slut på en sekund sådär... oooch därför skjuter vi bort de tankarna nu... trallallallalaaa don't worry, about a thing, cause every little thing is gonna be alright.... lallallala

Alkohol detoxen som du skrev om på facebook kanske vore värt ett försök....  Undrar om det är alkohol, faktumet att jag inte äter kött eller mina utbrändhets tendenser som gjort att jag fått sämre minne? Kanske en blandning av allt? Japp så en detox vore nog på sin plats... haha känns bara så boring. Men vi tar det efter spelkvällen =P

Miss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0