Am I yuckie?

Dearest Miss F,


Dude, chill....Jag har hamnat i en crappy hinner aldrig blogga cirkel. Först är man på jobbet och sen ska det göras andra greijer efter det. Igår var det storhandling och idag ska jag träff Edith och käka middag/fika. Det var längesen jag träffade henne....säkert år?  Anyways så jag sitter här på jobbet och snabbloggar nu :)

Swamp ass var ett nytt fenomen för mig med, verkligen aldrig hört talas om det?! Sounds very painful. Damn kan inte lyssna på Britney greijen nu på jobbet! Senare!!


Nu till en annan sak. När vi åkte bort med jobbet i helgen så hamnade vi i värsta diskussionen om hygien. De andra tjejerna tyckte att jag var äcklig eftersom jag inte använder duschcreme varje gång jag duschar. Jag svettas knappt och känner inte att jag blir så yuckie att jag behöver använda det varje dag och då känns det onödigt. Jag brukar använda tvål kanske varannan dag, och självklart använder jag tvål ifall jag ansträngt mig på nåt sätt (vilket inte händer ofta iofs). Jag är uppväxt så tror jag, ingen i min familj använde duschtvål när jag var yngre... Men jag vet inte, am I yuckie?

Miss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0