Everyone is a bitch now and then...

Dearest miss F,


Du messade mig in a bad moment nyss...därav mitt bryska och korta svar. Jag har suttit och jämfört flygbiljetter här ett tag och efter mycket letande så bestämmer jag mig för Ryan air. Jag ska precis boka biljetterna när sidan fryser sig! VARFÖR händer det alltid? Men aja....de drog pengar av mig så jag antar att det är bokat trots att jag inte fick någon bekräftelse...

Ja det är inte alltid lätt med vänner. Jag kommer ju själv ihåg vilken fucked up situation det där är och det är verkligen inte lätt. Men jag kommer även ihåg att varje gång jag öppnade munnen för att prata och bitcha om Mr T så kände jag ett stygn av skuld för jag visste att det inte finns en chans i helvetet att någon frivilligt orkar lyssna på det där tjatet. Hon kanske också vet det? Hon borde försöka titta på en massa feel-good movies och göra girlstuff och bara njuta av livet nu istället för att gå runt och vara negativ...but then again så kanske inte det är så lätt... Förstår att du vill säga till henne men det tror jag bara blir fel om jag känner henne rätt...so you just have to ride it out och försöka umgås med en sunshine som mig lite för att jämna ut balansen :P


Faktiskt så är jag inte hung-over, det blev fyra gröna öl i baren, kändes ganska lagom. En trevlig kväll var det hur som helst! Så nej inte bakis... but then again så fick jag lite sovmorgon idag så det kanske har något med det att göra.

Efter en helkväll med öl och hunky bartenders drömde jag om min favourite bartender inatt... du vet hur man är efter en sån dröm. Det är som att man är kär! Haha weird...men men det brukar ju försvinna efter ett par dagar... 

Miss K 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0