Filled with shit...

Dear Miss K

Har varit och ätit middag med Mr O och hans familj. Närmare bestämt hans kära mor och syster med respektive samt deras mormors yngre syster. Mongolisk restaurant på sveavägen, så nu är man säkert fylld av E621.
Men det var rätt gott. Sådär sliskigt gott. Efteråt tog vi ett glas på Skybar och sedan har vi suttit hemma och ätit godis. Jag tror att jag ska detoxa från socker också under detox. Jag äter för mycket socker numera. Ingen bra. Bajset blir hårt. Jag kan känna hur det kletar sig fast överallt innuti min kropp och förgiftar mig, ja sockret alltså. Denna djävulens påfund!

                                                                   

Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0