Hygien issues

Dearest Miss F,


Haha mitt förra inlägg blev lite confusing eftersom jag satt och skrev snabbt på jobbet. Vad jag menade var att jag använder duchtvål typ varannan gång jag duschar. Aldrig vanlig tvål...just wanted to clear that up. Och det tycker folk är äckligt... jag fattar inte det? Alltså de var typ chockade över det... weirdos. Man blir faktiskt ren med bara vatten.


Jag har så svårt för att låta kroppshåret växa, egentligen borde man bara släppa fram den där inre hippien och bara låta det växa men det tar emot. Det känns lite svettigt och yuckie för mig på nåt sätt. Inte på andra men på mig själv that is.


Anywhoo enough about hygien issues...Party like a Rockstar sounds awesome! Man skulle kunna köra rockstar tema då, klä ut sig till olika rockstars? Eller fokusera på stjärnor? Nåt kul hittar vi på!


Nu tänkte jag ta och glo på lite meningslös American TV...God natt!


Miss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0