I choose the Rocker

Mitt val mellan reality herrarna är solklart The rocker Jay. Mainly beacause: one he is a rocker and two he's an aussie!! Fast Justin Bobby är ganska het han med and yes han är helt klart den mest välutrustade! Det är nästan lite pinsamt och jobbigt att erkänna att även Spencer har något som tilltalar mig... men dude han är en sån asshole att det är helt sjukt!
Tänk att vi sitter och bloggar om The hills... känner mig så otroligt intellektuell för tillfället! But I guess that's what an anonymous blog is for =)
Jag tycker att vi ska ha "Who to bang" som en återkommande grej i bloggen!! Ska komma med några alternativ... med inte nu. För nu blir det mackor och lite TV... and leftover chips och dipp från igår =) Yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0