Sommaraktiviteter...

Dear Miss K

Ja, jag tänkte att temat är kul eftersom att det är en tolkningsfråga egentligen, vilket ger människor mer fria händer. Jag tycker nämligen att temat ska anges på inbjudan och så... För mig innebär det klädsmässigt att man faktiskt klär upp sig och stylar sig, på riktigt. Ingen jeans och t-shirt kväll. Eller ja, rockstars kan ju ha jeans och t-shirt, men jag tänkte nog go for the riktigt over the top sotade ögonen, kanske någon typ av korsettklänning med mycket tyll, trasiga nätstrumbyxor samt mycket accessoarer... Färgerna gärna i svart och rosa, eller svart och lila, eller svart och grönt... Vi kanske kan matcha? :) Och det viktigaste av allt (!) är att man ser till att Party Like A Rockstar, minus the cocaine, men ändå i övrigt. Kommer att bli jävla kul!

Uuu.. Och en annan fantastisk idé som har dykt upp i mitt huvud är brännboll... Vi måste annordna en brännbollsturnering i vår gamla hood, eller Rålis, i sommar! Typ bjuda alla tänkbara så att vi får ihop två riktiga lag. Här gäller det också att klä sig överdrivet tema-aktigt. Jag tänker shorts, linne, knästrumpor och såna svarta sträck målade på kinderna under ögonen, what the hell those are for anywayz...
För att göra det hela lite mer intressant kan man låta det förlorade laget åka iväg och handla pizza eller nått för det vinnande laget... Typ göra det till en picknick - eftermiddagsgrej?




Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0