Milk

Dear Miss K

Jag har precis varit på bio och sett en alldeles fantastisk film!
Och jag tycker att Sean Penn hade kunnat få två oscar-statyetter för denna helt otroligt supertalangfulla storartade och magiska skådespelarinsats. Verkligen.



A must see movie! Jag önskade att jag hade varit gay och bosatt i San Francisco på 70-talet både en och två gånger. Även om tanken är absurd eftersom att det uppenbarligen inte var så roligt att vara gay egentligen någonstans på 70-talet. Det verkar dessutom som att de enda människorna som i överhuvudtaget var gay på den tiden, var vita män. Så underligt. Men a girl can always dream, right? Nej. Jag föddes faktiskt förmodligen i fel tid av någon anledning.
Hur som helst, jag går, as you know, på bio en gång i veckan. Den här filmen var seriöst det bästa som jag har sett på väldigt länge, och jag har sett många bra filmer på sista tiden...

Hoppas att du har kul på din lilla resa och super skallen i bitar. Nej förresten, alkohol är bad mmkay...

Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0