My dead rockstar...

Dearest Miss F,


Yeeaaay en "who to bang" att komma hem till, can it get better?

Vill börja med att säga att I would bang them all men mitt val är (obviously) :




Yup, Kurt Cobain! The hunky inventor of grunge from Seattle. Jag tror att jag främst attraheras av Kurt för att han är så förbannad jävla pretty! Han skulle verkligen kunna vara en pretty boy men väljer att inte vara det, vilket är sooo hot. Det är något med killar som inte förstår hur fantastiskt snygga de är! Sen var killen en frickin genious också!


Resten av min lista skulle se ut såhär:
1. Kurt Cobain
2. Jim Morrison
3. John Lennon
4. Jimi Hendrix
5. Brian Jones
6. Elvis
7. Sid Vicious


Hade du inte tagit med min all time favourite dead rocker så hade jag alltså valt Jim Morrison. Av helt motsatta skäl än varför jag skulle bang Kurt Cobain dock. Morrisson känns som Cobains motsats om man tänker på min resonemang tidigare. Han var snygg aaaand he knew it, vilket kan vara en complete turn off men just i Morrisons fall så funkar det!


Har faktiskt aldrig tänkt på John Lennon eller Hendrix på det sättet but I totally would bang them too! John Lennon har ju det där intellektuella som of course tilltalar mig. Brian Jones har jag faktiskt sett för lite bilder av för att kunna kommentera så mycket. Elvis hamnar inte högt upp på min ranking, han var ju het men jag tror att det beror på att han inte har det här 70:s rock n roll stilen which I love. Sid Vicious har inget som tilltalar mig...han känns så liten.


Nu handlar ju listan om vem man skull bang och inte om vem man skulle vilja gifta sig med, för skulle den göra det så skulle ju en peace lovin hippie som John Lennon hamna snäppet högre upp än de andra killarna.

Sååå, det var min lista. Vem skulle du bang?


Och du har nog en poäng i 25-something-krisen teorin...undrar hur självmorstatistiken ser ut i överlag? Är det mest 25-somethings som offar sig sjäva?

Helgen var rolig btw....har haft en två dagars bakfylla så det är väl lite mindre roligt. Alcohol detox börjar mao låta bättre och bättre!


Miss K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0