My pick

Derarest Miss F,

Ja, så mitt val är som du redan gissade Booth! Det är bara något med honom som jag älskar! Jag vet inte vad det är, tror inte att det är skådisen i sig eftersom jag aldrig reagerade när han var med i Buffy (kan iofs vara för att det är en stupid vampire show.) Han ser egentligen inte alls ut som min type of guy men there's just something about him! Jag tror att det är karaktären Booth som jag blivit kär i... och då menar jag kär. Skulle Booth offas från serien så skulle jag gråta floder och sluta kolla på det...



Det var ändå ett svårt val mellan Booth och Sawyer, damn vad Sawyer är het! Han är egentligen mer min typ av kille...long hair and all that. Eller vänta, ska jag välja han istället?? Hmmm nej det får vara Booth...
Sen skulle jag  faktiskt tagit Dr Karev (so hot!), sen Pacey och sist Scofield. I know, det är något med Scofield som är oattraktivt. Jag tror att jag har glömt Pacey lite! Jag har inte sett serien på så länge så jag har glömt hur charmig han var! Haha kommer du ihåg hur kära vi var efter varje Dawson's creek avsintt? Aaah the good old days.

Haha ja det blev ju en del whore-dancing i fredags men what the hell? You only live once! Life is too important to be taken seriously (great tattoo quote btw...hmm)! Ååh vill tatuera mig snart!!! Dammit, måste bara ta o bestämma mig och boka tid... decisions decisions...

Men seriously dude, fundera på sommarn! Vore asnajs att åka på luff eller nåt!

Miss K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0