Things to do places to go

Dearest Miss F,

Gaaah! Alla dessa resor! När kommer man någonsin ha rest klart? Never dude.... Det finns så mycket att göra och så mycket att se att jag har svårt att tänka mig att man kommer hinna med allt man vill. Eller ja det beror väl på hur mycket pengar och tid man vill lägga ner på det. 
Sanna ringde mig idag och berättade att det finns billiga biljetter tillThailand nu... runt 3000:- för t/r flyg till Bangkok! En tjej på jobbet ska beställa biljetter till San Diego och de går tydligen på 5000:-. Det är helt sjukt! Det är nästan så att man måste åka. Synd att man har ett liv och ett jobb och inte bara kan dra när man vill.

Jag måste säga att jag börjar bli väldigt sugen på sydafrika, problemet är bara timingen. Men vi kanske kan ses nån dag och diskutera dina planer lite mer seriöst och fundera på ifall jag på något sätt kan åka med på en del av resan i alla fall utan att det stör studierna för mycket. So, we'll see helt enkelt....

Btw tänkte ta o beställa våra P & L biljetter, köper man på hemsidan? Det ska bli såååååå frickin kul!!! 

Miss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0