This is freaky...

My darling, Miss K!

Det här freakar mig nästan lite! Jag satt precis och tänkte på min nya sleep-time boyfriend. Han tog mig väldigt passionerat i natt och nu är jag kär. Okej, det var inte bara han. Min mobil väckte precis när jag inlett väldigt klängig hångel med Brad Pitt som hade dragit på sig inlines till min ära. Han ville vara lite längre för min skull. Hahhahahahah!
Jag brukar faktiskt inte ha sånahär sexdrömmar... Kanske försöker min kropp tala om något för mig? Kanske att jag ska börja ha sex med Mr O?

...Anywayz, min nya sleep-time Boyfriend är:



Så uppenbarligen Marshall från How I met your mother! Dels så är han en advokat, eller åtminstone juridikstuderande. Sedan verkar han tillföra en fantastisk känsla av teamspirit i ett förhållande. Inte för att "Who to Bang" går ut på vem man skulle vilja inleda ett förhållande med, men kanske skulle han även berika sexet med denna känsla! Jag ser honom vara en high-five-after-sex kille. Och han försöker aldrig vara någonting han inte är. Få kan pull off a George Clooney, och alldeles för många gör pinsamma försök! Marshall är rolig också, adorable!

Skulle jag inte precis inlett denna sleep-time relation med honom så hade jag också övervägt Dr Dorian. Han är hysteriskt rolig och otippat sexig när han gör sina sexscener. Han blir liksom helt seriös och man glimtar ett litet djur därinne genom hans ögon. Han har också bäst hår och stora ögonbryn. Ja, så är ju han en läkare också. ..!
Men nu är jag ju redan kåt kär i Marshall så...
George O'malley är i allafall en definiv Hell nay! (Fast är han Irländsk med tanke på efternamnet? För i såna fall kanske. Inte helst dock!) Han är för pretty boy, osjälvsäker. Samma sak gäller Sam, det skulle kännas väldigt pedofilt. Han var ju bara en lite räka i Nollor och Nördar.
Så, vem är din nerd?

Kanske ska ses nästa vecka, för att prata resa... Då kan ju du fundera lite på om vad du helst vill och jag med. Om jag inte har drinkar för mina gamla arbetskamrater hos mig nästa vecka torsdag så...torsdag?


Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0