Travel plans

Dearest Miss F,

Ja jag önskar också att man på något sätt kom över ett par miljoner så man fick göra vad man vill i ett par år... men men man kan ju drömma vidare. Det finns sååå mycket man vill göra ovch så lite tid/pengar att jag blir tokig! Jag tror att man helt enkelt får ge upp en del av dessa planer och nöja sig med de man kan nå... När ska vi ses och planera vilken/vilka resor vi ska satsa på? Eller jusste ska vi ses på torsdag?




En sak som förvånar mig är att när jag nämnt tågluffning för några människor så har de reagerat såhär -"du är väl inte 18 längre?" Wtf? Kan väl aldrig vara fel att välja ett mer miljövänligt sätt att resa i dessa tider. Dessutom är det mer ekonomiskt och man hinner se sååå mycket mer än vad man gör från ett flygplansfönster... weirdos...

Miss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0