Pick your poison....

Dear Miss K

Ha ha, nej, jag hann bara inte skriva något mer sen igår och inte tidigare idag heller...
Elsa klarade sig fysiskt sätt bra från bilolyckan, hon var mest skärrad över att inte komma ihåg. Hon sa att det sista hon minns var att hon skulle svänga, "tänk om jag aldrig hade vaknat mer. Det hade liksom varit det. Det hade varit det sista". Creepy thought! Sen var hon nog ganska ledsen över att asshole Mr S inte ens brydde sig om att komma eller knappt ringa... sigh.

Ja, alltså dude, alkohol är typ värsta cellgiftet, for reelz. Egentligen. Eller ja, speciellt i större mängder! Jag har funderat på vad som vore det mest hälsosamma njutningsmedelanvändningen. Jag har kommit fram till att det förmodligen är att typ äta hasch-brownies (för att röka det är definitivt inte nyttigt för lungorna)! Men jag vet inte... Har försökt att hitta opartisk forskning om samband mellan psykiska besvär och marijuana, men hittar ingenting. Det mesta som finns på nätet är ren propaganda åt det ena eller det andra hållet, så det går inte att veta. Jag söker efter riktig fakta baserad på seriös vetenskaplig forskning... Min slutsats är i alla fall hittills att det hela är individuellt, precis som med allting. Och allting är relativt. Det verkar dock som att ingenting är bra on regular bases, inte ens marijuana. Allting kan ju bli ett missbruk liksom, as in eating too much candy or whatever. Men aja, Inte för att jag egentligen känner att marijuana är min grej i vilket fall... Tänkte mest bara eftersom att alkohol känns så jävla ohälsosamt...

So..., vi detoxar alltså efter spelkvällen den 13de? För in that case så föreslår jag att vi gör en mental handskakning på det. :)
...När vi ändå håller på kan vi ju börja hälla i oss gröna hälsodrinkar, utöva kompliverade yoga-övningar på någon strand och ge varandra zonterapi?

.

..."Och så slappnar vi av i aanus"...

Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0