Så många val...

Dear Miss K

Yep, jag också skulle bang 'em all! Men ok, om man måste välja så...



Jim would be my man. Mycket för att det intresserar mig lite att vad det fuzz var about. För visst, han var snygg, men snyggare än Kurt Cobain eller Hendrix? Nope... Alltså måste han ha varit galet poetisk och överintelligent / crazy. Han var säkert sjukt intressant, man kunde inte figure him out vilket förmodligen utmanade alla kvinnor till just denna besatthet. Och ja, han var väl medveten om sitt yttre!
Så min lista skulle vara:

1. Mr Moririson
2. Kurt Cobain
3. Jimi Hendrix
4. John Lennon (som, by the way, definitivt också skulle vara mitt val av äktenskapspartner om det här nu handlade om det. Vilket det alltså inte gör.)
5. Brian Jones
6. Sid Vicious
7. Elvis

Jim, Kurt, Jimi, John och Brian har alla den där intellektuella-konstnärs-musiker-grejen goin on, och just det får mig på fall och redo inom typ tre sekunder. En man blir en intressant sängkompis så fort han på det ena eller det andra sättet talar om att han är en musiker / konstnär. Lägger han dessutom till en kommentar som är totally mindfreeing, något som jag själv aldrig lyckats tänkt på och som bara är jävla smart, så finns det liksom ingen tvivel kvar.
Jag älskar Sid's stil (!), men att han sprang runt med ett hakkors på tröjan bara för att provocera känns så otroligt ointelligent att det drar ner hans sexiness avsevärt. Jag menar att provocera bara för att provocera är väl ingen konst. Om jag målar en massa barnporrsbilder över hela kroppen, smetar mig i bajs och springer runt med en flagga som föreställer flådda pandaungar på sergels torg, så har jag en känsla av att både en och annan förbipasserande skulle förmodligen bli provocerad. (Eller om jag saboterar sönder en tunnelbanevagn.) Men om jag lyckas att provocera någon för någonting fullkomligt harmlöst sunt och naturligt så har jag bevisat mig vara en mer öppensinnad och "mognare" intellekt. Typ. Dessutom så tar Sid begreppet heroin-snygg ett steg för långt. Riktiga heroinister är inte sexiga egentligen. Eller ja, typ samtliga på listan var väl mer eller mindre heroinister... Men du vet vad jag menar. Elvis skulle jag i allafall bang endast för att skryta och bara därför. För mig är han en kille som var så uppe i sig själv att han tappade bort all sin karisma och djup. Sliskig och egenkär fast inte lika smart som de andra. 

Frågan är om vem som hade störst respektive minst kuk. Jag gissar på att Jim var mest välhängd... nej förresten! Det var nog Jimi. Definitivt Jimi Hendrix!
Minsta picken, för under ett visst mått förvandlas en kuk till en pick, sitter mellan Sid eller Elvis ben. Förmodligen Elvis. Brian var nog ingen påle heller. Eller vad tror du?


Miss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0