No honey, you'r not.

Dear Miss K

First of all "Jag blev uppvuxen utan duschtvål"? Hahahahahahhahahahah! Låter lite "We were so po', my ma never bought no showercream fo us. We jus got hosed off with icecol' water every now an then..." För jag menar, vad är det med det, fanns det ens när vi var små-små? Jag har ingen aning om jag blivit uppvuxen med duschtvål heller, eller med typ balsam. Okej, jo balsam. Men nej, jag tycker inte att du är yuckie, inte ens när du säger att du inte använder duschtvål. Säkert många som inte gör eftersom att schampoo innehåller i princip samma sak och "sköljer" kroppen när man duschar i alla fall. Dessutom använder du ju tvål, so what's the dealio then? Det är som att använda roll on deo och stick deo i såna fall... eller? Och du är en såndär weird neverswetting person anywayz. Jag däremot, pallar inte raka kroppshår överallt just nu... Så I'll totally do situps at the gym wearing sleevless shirts. Haha. ;D

Jag inspirereades av my sweet 16 på Mtv och har kommit på ett tema för Hel's 30-års birth-day-bash:
Party Like A Rockstar!
Vad tycker du?

Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0