Easy pick

Dear Miss K

Den här gången var detta faktiskt ganska så enkelt för mig. Inte det att jag skulle kicka någon ur min säng direkt, men jag vet definitivt vem jag skulle välja eftersom att jag endast får välja en enligt spelreglerna.
Så, min number one choice är utan tvekan:


Pacey! Jag har aldrig slutat att vara kär i Pacey! Sist på min lista skulle den lilla prison break snubben vara. Nej, han är inte ful och han har jääätte blåa ögon och allt. Dessutom är han ju tatuerad. Verkligen tatuerad! Så jag vet egentligen inte om varför, men he just dosen't do it for me. Han är töntig. En pretty boy som leker gangster, bara så totalt oattraktivt! Jag tror att han är dessutom gängets mini pick.

Jag har fruktansvärt bakfylleångest! Vet inte ens om varför egentligen, för jag gjorde väl inte bort mig- bort mig, på något sätt igår egentligen? Eller? Förutom lite whore dancing på nå'n högtalare så tyckte jag att jag skötte mig mest. Fast det var nog the whore dancing just. Paaah, nä nu är det detox i två veckor! Minst!

Har spenderat hela dagen med Elsa... Hon har haft en såndär underbar dag då precis allting har varit någonting att gnälla över. Precis allting! Precis hela dagen!
Jag vet hur det är, så jag står ut med det eftersom att hon är min vän och hon skulle göra detsamma för mig. Men, jag har fått kämpa emot impulsen av bara örfila till henne och skrika "Nu jävlar är det nog med din fucking negativa inställning och ditt jävla gnällande, fan tänk på din Karma dude!!".
Men, jag lät bli. För det suger att bli dumpad, jag vet det. Så jag lyssnar och försöker säga saker som skulle få henne att vilja gå vidare. Jag hoppas att hon gör det snart. För allas skull, sin egen också.

Miss F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0