Vad är det för fel på mig?

Dear Miss K

Jag skulle baserat på min ålder definieras som en vuxen kvinna, right? Varför är jag då besatt av Mtv-tv? Jag menar, är det helt okej eller? För om jag får välja så tittar jag helst på Mtv-reality serier! Jag skulle till och med säga att jag älskar dem! I söndags fastnade jag i "Life of Ryan"-marathon, jag väntar på den 5te säsongen av "The Hills" med spänning och jag har total-fastnat för "The City". Och nu, nu har jag hittat ytterligare en ny...



Thaat's right! Och det bästa av allt är att hela säsongen finns på amerikanska Mtv.com. Yay!
Så nu kan jag sitta i timmar och se de här tjejerna go crazy and desperate on Domenico! Helt hysteriskt!
Det är som att se på utvecklingstörda sträckbubbar med tuttar springa omkring toxierade av en kronisk karatefylla. Now that's entertainment!

Och förresten, jag skulle seriöst (!) so totally bang Domenico!


Jag tror att jag är lite kär igen... Inget skämt.


Miss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0