Who to Bang...

Dear Miss K

Vem skulle du bone av dessa tre reality (eller är det?) herrar?


Badboy/Asshole, Justin Bobby



Rockguy (/Asshole?), Jay


eller...



The idiot, ändock mystiskt tilldragarnde (för att vi faller för assholes?), Spencer?

Och vem tror du har det trångast i sina speedos? Jag skulle lägga mina gambling money på Justin Bobby, och låt mig tala om  varför. Justin Bobby har den där attityden som avslöjar att han helt enkelt måste vara otroligt välhängd för att kunna bete sig som ett as, men ändå vara så självsäker med det. Han vet att han aldrig blir utan. Minsta paketet hittas nog säkerligen hos Spencer. Han är så besatt av att stänga ur resten av världen från sin frus omgivning. Bara så att han aldrig någonsin riskerar att jämföras med någon annan, Om det skulle komma på tal!
"Nej Heidi, toppen ska inte nudda baksidan av framtänderna när du..."

Och förresten. Såhär ligger jag också och solar, IFALL att paparazzis ligger i buskarna!



Miss F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0